miercuri, 11 martie 2009

Din ciclul: Muntii Patriei!...pe s_plaiuri oltenesti!

M-am hotarat sa-mi trag si eu blog ..ca tot ma plictisesc pe la serviciu...si cum sunt cam out of inspireişăn o sa incep cu niste poze de pe unde am fost eu in uichend :

Di pii Cozia...plai oltenesc:

Dupe ce-mi dedui jos din personal tocurile gata cremuite si pregatite ptr munte(a se observa in cadrul de mai sus statia de coborare...Pauşa)...si dupa ce-l bonbanii juma de ora pe Bunba(cealalta jumatate de castron,mai mult spre 3sferturi)...ca nu trebuia sa coboram acolo,ci la urmatoarea..am aflat de la un nene ca trebuie sa o luam prin padure paaana sus.

Punct de belvedere..oltul in zare



Eu si cealalta jumatate de castron

Un cutzu friguros


Disco-barul de pe Cozia

Cabana Cozia(caldura mare monser....e bine sa ai soba de teracota in camera...pacat ca pentru invocarea zeitatilor iti cam ingheta ofranda)

calea catre varf

urcarea

Pitziiz on top :P

Again pink pitzi la picnic


O buca' de Manastire Stanisoara(nu stiu ce parere aveti voi despre calugari,dar mie nu-mi plac.Cu siguranta numai lucruri sfinte nu-mi inspira cand ii vad impreuna :D- daca ma hotarasc vreodata sa ma reorientez sexual...manastirea e calea catre adevar :D)


Cainele care ne-a condus la intoarcere,pana la tren,bineinteles,fara sa faca voluntariat(s-a ales cu 2pateuri,un snickers si o bucata de salam,ultima fiind si decisiva in alegerea facuta.)

Trecea o iarna peste olt

Monalisa in varianta moderna(burta este,ochii este,zambetu este..este toate)

Iara oltu'


Apus de soare sus !

Zapada de martie

... a se observa budha in dreapta jos

ca tot veni vorba de buzi...majoritatea aleg sa se c*ce pe muntii patriei(mai mult la figurat..ca la propriu nu prea au ocazia-doamne fereste sa se murdareasca pe maicuri sau adibaşi )

crocodilozaur








Un comentariu: