marți, 27 iulie 2010

Ca asa e in Romania domn'e!

Inca una memorabila:

Trimit una bucata mama sa-mi ia scutire de la medicul de familie "ca-s aproape vie" si asta e a2a zi de cand lipsesc de la serviciu.
Suna mama:
-Nu mi-a dat!
-Pai de ce?
-Ca esti trecuta la neplatitori, ca n-ai adus adeverinta de salariu in ultimele 2luni! {In conditiile in care cei de la CNAS ma sug de vreo 2 ani si un pic de impozit}
-Pai cum asa..e demonstrabil ca platesc,un telefon la CNAS.Si ce sa fac de acum?Sa am grija o data la 2 luni sa ma duc la HR?
Hai ca asta e culmea!Din moment ce ei incaseaza niste bani in fiecare luna de la mine, ce mai conteaza daca aduc sau nu adeverinta..e la mintea cocosului ca sunt angajata, ca doar nu ma duc eu de buna voie sa platesc statului roman vreun ban (Doamne Fereste!).

Inchid telefonul si de data asta nu prea mai stiam pe cine sa injur ca erau prea multi implicati.
As fi inceput cu astia cu "B" ..usor usor m-am resemnat:

"Sistemul e de vina!"

Asta e!..o sa ma tarasc pana la serviciu de maine si cat mai repede am sa ma car din Romanica.


Sa traiti bine si la cat mai multe contributii la CNAS!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu