luni, 3 mai 2010

I'm Back!!...si da..cu poze hot! Again printre blogalari!




Mda...incerc si eu sa inghesoi pe cine prind pe blogosfera..fara pumni,doar coate!


De facut multe lucruri interesante nu prea am facut ,in schimb, am vazut foarte multe locuri interesante.
....si sunt atat de multe incat nu stiu cu ce sa incep mai intai ..asa ca o voi lua usor intr-o ordine dezordonata.

Monschau(Renania de Nord-Westfalia,Germania)

Este un mic satuc in vestul Germaniei,ascuns undeva intre dealurile Eifel,pe valea raului Rur.
Se pare ca este atractie turistica,dupa cum spun unii(asa trebuie sa fie daca pana si eu am ajuns acolo).
Asaaaa..pai ce sa zic...e frumos dar nu merita osteneala.E destul de lung drumul si mare lucru nu e de vazut,castelul(de pe la 1100 si ceva),dealurile,cateva ruine,ceva arhitectura gotica cu elemente tipic germanice...si...cam atat.





















Un comentariu: