duminică, 16 mai 2010

Roma...orasul de care m-am indragostit prima data!



Da..e minunat,m-am indragostit din prima clipa.Este unul dintre orasele in care as vrea sa locuiesc,
un adevarat muzeu ce se intinde pe 1000Km2.
Imi aduc aminte si acum Piazza di Spagna in care vanzatorii ambulanti incercau sa-ti umple bratele cu trandafiri sau asa zisele genti Prada ce se vand langa zidurile Vaticanului.
De adevaratul espresso italian in Campo de Fiori nu mai vorbesc ..a da am incercat si Porcheta(varianta italieneasca a notoriei saorma)
Pizza...da, mamma mia...intr-adevar pot spune ca a fost cea mai buna din cate am incercat pana acum...asa si trebuia nu?
Nu mai vorbesc de plimbarile seara pe stradutele inguste si aglomerate printre strainii din toate colturile lumii veniti parca sa rupa si sa rapeasca ceva din vechiul imperiu.
Veni,vidi,vici!...da,asta am spus si eu.
Da..si Fontana di Trevi!Ah.. cate si mai cate!
...gata cu descrierea ca deja m-a apucat nostalgia.
















2 comentarii:

  1. Cum sa locuiesti intr-un muzeu ?!? E plin de turisti tot timpul! La Fontana di Trevi nici la 3 noaptea nu poti face o poza fara sa apara alti oameni. Apoi am stat o luna si ceva chiar in Piazza di Spagna si mergeam in fiecare zi 17 statii cu metroul si apoi inca cateva cu autobuzul la serviciu si asta doar dus...
    E mare, aglomerat si murdar (nu compar cu Bucurestiul :)).
    Espresso si inghetata sunt extraordinare, asta da, iar sentimentul ca te afli in buricul pamantului e prezent peste tot in centru.
    Ca orice muzeu celebru, merita vizitat, chiar in detaliu as zice, dar nu as locui acolo :d

    RăspundețiȘtergere